Анотація. У статті обґрунтовано роль навчання математики в педагогічних коледжах у процесі вивчення основних розділів з дисциплін “Основи початкового курсу математики” та “Математика”. Обґрунтовано необхідність використання в педагогічних коледжах логічних задач та задач з логічним навантаженням на заняттях з математики як засобу розвитку логічного мислення майбутніх учителів початкової школи. Систематизовано скарбничку логічних завдань, що підтвердили свою ефективність для досягнення навчальних і розвивальних цілей у навчанні математики майбутніх учителів початкової школи. Всі логічні задачі, автор пропонує умовно розбити на три групи: логічні задачі спрямовані на осмислення і застосування теоретичного блоку змісту математичної підготовки вчителя початкової школи; задачі спрямовані на відпрацювання практичного блоку змісту математичної підготовки вчителя початкової школи, які можуть пронизувати будь-який розділ математики; задачі, зручні для відпрацювання аналітичного блоку змісту математичної підготовки вчителя початкової школи.
Переглянути повний текст публікації.