Інтелектуальна математична гра “Хто зверху?”

Зацікавити студентів математикою, показати її могутність і красу, примусити полюбити її – завдання кожного вчителя математики. Велика роль у підвищенні інтересу студентів до математики належить позакласним заходам: конкурсам, інтелектуальним іграм, математичним вікторинам. Кожне нове покоління учнів цікавиться іншими іграми, іншими конкурсами. Я пропоную сценарій гри, аналогічної до телевізійної гри – шоу “Хто зверху?”

Мета: прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.

Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат. Дуель команд дівчат і хлопців ділиться на п’ять раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, шостому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат, а ведучий – капітаном команди хлопців. Команда складається з п’яти учасників: по одному представнику від 8-11 класів та ведучого.

Сценарій (у форматі .pdf)
Презентація (у форматі .pptx)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *