Аналіз зарубіжного досвіду методичної діяльності вчителів початкової школи

Анотація. У статті розглянуті основні тенденції розвитку початкової освіти деяких зарубіжних країн. Досліджено та проаналізовано зарубіжний досвід методичної діяльності вчителів початкової школи у навчанні учнів математики. Виокремлені основні прийоми, методи та моделі пропедевтики математики в початковій школі, як такі, що якісно допомагають учителям підвищувати ефективність навчання математики в початкових класах зарубіжних країн, більш глибоко розкривати пізнавальні резерви дитини, формувати її мислення. Увагу акцентовано, що найбільш сприятливими для навчання математики у вітчизняній школі є: проектна діяльність, інтеграційна модель та використання комп’ютерних технологій.

Переглянути повний текст публікації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *