Аналіз вітчизняного досвіду методичної діяльності вчителів початкової школи

Анотація. У статті виділені основні прийоми методичної діяльності вчителя початкової школи на уроках математики, які дозволяють більш глибоко розкривати пізнавальні резерви дитини, формувати її мислення. Серед них можна виділити ті, які притаманні для процесу навчання учнів математики: вдосконалення системи математичних задач, які пропонуються в початковій школі; озброєння учнів методами аналізу сюжетних задач за допомогою опорних схем, схематичних малюнків, схем аналізу або синтезу – “дерев міркувань”, формування вміння вирішувати завдання різними способами; використання різних форм організації навчального процесу; методика навчання арифметичних дій і формування обчислювальних навичок.

Переглянути повний текст публікації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *