Чинники розвитку математичної компетентності

Анотація. У статті проаналізовано результати сучасних досліджень стосовно наступності у навчанні та наведено основні методи і прийоми використовувані для процесу розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Виділено та обґрунтовано основні напрями наступності щодо розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: підсилення професійної спрямованості та мотивації на одержання математичних знань; мовна й математична підготовка в процесі вивчення курсу «методика навчання математики»; реалізація принципу наступності навчання через  фундаменталізацію та інтеграцію в процесі розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи; формування потреби та здатності студента до самонавчання та подальшого розвитку математичної компетентності.

Переглянути повний текст публікації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *